неделя, 3 януари 2016 г.

Автомобилен Салон София 17-25.10.2015

Това е най-голямото автомобилно изложение, състояло се някога в България. Автосалона беше в Интер Експо Център, град София от 17 до 25 октомври 2015 г. Едно изключително интересно за всеки, интересуващ се от тая тема. Всеки един автосалон е единствената възможност за всеки българин да види нови коли, а и да ги докосне :D В случая, и да се качи, и да се снима в тях. :) За щастие, все още гледането е без пари (в случая за минимални пари). За мен, като типичен българин беше радост голяма да видя нови коли :D Аз имам Фолксваген Пасат, 1,9; 110 к., 2001 г. и ще кажа, като типичния българин - "от моята кола и марка, по-добро нЕма" :D Аз съм любител и фен, както се казва на български език на всички немски марки, и в частност на Ауди и Фолксваген (Пасат). Видях "моите" марки, произведени дето се вика, на скоро, още парят и останах изключително доволен. Е, имаше томбола за кола, но не я спечелих, но поздравления за момичето, което я спечели. :)
Същност, по-голямата атракция на щанда на Мицубиши,
не бяха колите, а... момичетата към него .:D
Между другото най-високата сграда в България се намира, точно срещу Интер Експо Център - Кепитъл Форт, висока 126 метра. С изграденото метро, се достига изключително лесно до него.
Кепитъл Форт; Цариградско шосе
Интер Експо Център
Организацията беше на много високо ниво. А сега малко снимки на колите от изложението; нямаше лошо представена марка - всички са изключително напреднали на техническо и визуално ниво, и за в момента могат да се борят единствено за одобрението на купувачите.

Едно нелошо френско Ситроенче
Отвътре
 Гледам Мустанга, гледам цифрите от сумата му - и си мисля - елката ми, не може да ги побере. Викам си, по-добре да не пипам, че ще повредя някое копче, което струва повече от моята кола. :D



Разглеждам Туарега, от любимата марка Фолксваген, и си говоря - "120 хиляди ала бала" и идва едно момиче от щанда и ме успокоява - "Господине, 120 хиляди, но лева, не е евро". Викам - и евро, и лева - все ги нямам.  :D


На щанда на БМВ, идва едно момче - "Здравейте господине, нещо харесахте ли си?!". И аз викам: "Чакай да продам първо апартамента на баба ми, пък после ще мисля" :D



Някакви се снимат. Викам - "Снимайте се, нали е безплатно; без пари толкова"... :)


Има няма 10 години разлика с моя Пасат :)
Братовчедът на Пасата и мой любимец - Ауди 
























































































































БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО! 


Няма коментари:

Публикуване на коментар